.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسي برنامه وزراي پيشنهادي در مجلس

سه وزير پيشنهادي راه و ترابري، امور اقتصادي و دارايي و کشور اين هفته با حضور در کميسيون هاي تخصصي مجلس، برنامه ها و سوابق کاري خود را به نمايندگان مجلس ارايه مي کنند.

بر اساس دستور هفتگي کميسيون هاي تخصصي مجلس، "علي کردان" وزير پيشنهادي کشور روز دوشنبه در کميسيون اجتماعي مجلس حضور مي يابد تا برنامه هاي خود را به اعضاي اين کميسيون ارايه کند.

به گزارش شمال نيوز به نقل از ايرنا، "شمس الدين حسيني"، وزير پيشنهادي امور اقتصادي و دارايي نيز روز دوشبنه به کميسيون اقتصادي مي رود تا برنامه و سوابق کاري خود را براي اعضاي اين کميسيون تشريح کند.

کردان همچنين روز دوشنبه به همراه "حميد بهبهاني" وزير پيشنهادي راه و ترابري در کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي حضور خواهد يافت.

کميسيون برنامه و بودجه و محاسبات نيز روز دوشنبه ميزبان هر سه وزير پيشنهادي است تا آنها گزارش خود را به نمايندگان ارايه کنند.

"حسيني" و "کردان" نيز روز يکشنبه در کميسيون صنايع و معادن حضور مي يابند تا گزارشي از برنامه هاي خود را براي اعضاي اين کميسيون تشريح کنند.

"حسيني" روز يکشنبه همچنين در کميسيون عمران مجلس براي معارفه و ارايه برنامه هاي کاري، حضور خواهد يافت. کميسيون عمران روز دوشنبه نيز ميزبان کردان خواهد بود.

وزير پيشنهادي امور اقتصادي و دارايي عصر يکشنبه به همراه وزير پيشنهادي کشور براي ارايه برنامه هاي کاري خود در کميسيون کشاورزي ، آب و منابع طبيعي حضور مي يابد.

جلسه راي اعتماد به وزراي پيشنهادي راه و ترابري، امور اقتصادي و دارايي و کشور روز سه شنبه برگزار خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.